English

INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-CLINICAL PSYCHOLOGY (Ph.D.)

KIBRIS İLİM ÜNİVERSİTESİ
CYPRUS SCIENCE UNIVERSITY
INSTITUTE OF GRADUATE STUDIES-CLINICAL PSYCHOLOGY (Ph.D.)
SINIF: 1 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
PSK601İLERİ YETİŞKIN PSİKOPATOLOJİSİ ( ADVANCED ADULT PSYCHOPATHOLOGY )Z303.010.03Ruhsal bozukluklar, ruh sağlığı alanında patolojiyle ilişkili kavramlar ve tanımları, klinik görüşme ve öykü alma konularını içerir.
PSK602KLİNİK UYGULAMA VE DEĞERLENDİRME ( CLINICAL PRACTICE AND EVALUATION )Z303.010.03Bu dersin içeriği; öykü almanın önemi ve dikkat edilmesi gerekenler, ruhsal durum muayenesi ve bazı bozukluklar için ortaya çıkarıcı sorunlar ve bunlara dair önemli detaylardan oluşmaktadır.
PSK603BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE YAYIN ETİĞİ ( SCIENTIFIC RESEARCH METHODS AND PUBLICATION ETHICS )Z303.010.03
PSK605PSİKOTERAPİ KURAM VE TEKNİKLERİ ( PSYCHOTHERAPY THEORIES AND TECHNIQUES )Z303.010.03
SINIF: 1 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
PSK604PSİKOLOJİK TESTLER VE UYGULAMASI ( PSYCHOLOGICAL TESTS AND APPLICATION )Z303.010.03
PSK606İLERİ ISTATİSTİK UYGULAMALARI ( ADVANCED STATISTICAL APPLICATIONS )Z303.010.03
SINIF: 2 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
PSK607PSİKOTERAPİ VE SÜPERVİZYON ( PSYCHOTHERAPY AND SUPERVISION )Z303.010.03
PSK690SEMİNER ( SEMINAR )Z020.00.02
SINIF: 2 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
PSK600DOKTORA YETERLİLİK SINAVINA HAZIRLIK ( PREPARATION FOR THE PH. D. QUALIFICATION EXAM )Z000.030.00
SINIF: 3 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
PSK699-IDOKTORA TEZİ I ( PH. D. THESIS I )Z000.030.00
SINIF: 3 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
PSK699-IIDOKTORA TEZİ II ( PH. D. THESIS II )Z000.030.00
SINIF: 4 - DÖNEM: 1
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
PSK699-IIIDOKTORA TEZİ III ( PH. D. THESIS III )Z000.030.00
SINIF: 4 - DÖNEM: 2
Ders KoduDers AdıDTTPKECTSH.S.İçerik TRİçerik ING
PSK699-IVDOKTORA TEZİ IV ( PH. D. THESIS IV )Z000.030.00
EBS : Kıbrıs Aydın Üniversitesi Eğitim Öğretim Bilgi Sistemi Kıbrıs Aydın Üniversitesi AKTS Bilgi Paketi AKTS Bilgi Paketi ECTS Information Package Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS/ECTS), Avrupa Yükseköğretim Alanı (Bologna Süreci) hedeflerini destekleyen iş yükü ve öğrenme çıktılarına dayalı öğrenci/öğrenme merkezli öğretme ve öğrenme yaklaşımı çerçevesinde yükseköğretimde uluslarası saydamlığı arttırmak ve öğrenci hareketliliği ile öğrencilerin yurtdışında gördükleri öğrenimleri kendi ülkelerinde tanınmasını kolaylaştırmak amacıyla Avrupa Komisyonu tarafından 1989 yılında Erasmus Programı (günümüzde Yaşam Boyu Öğrenme Programı) kapsamında geliştirilmiş ve Avrupa ülkeleri tarafından yaygın olarak kabul görmüş bir kredi sistemidir. AKTS, aynı zamanda, yükseköğretim kurumlarına, öğretim programları ve ders içeriklerinin iş yüküne bağlı olarak kolay anlaşılabilir bir yapıda tasarlanması, uygulanması, gözden geçirilmesi, iyileştirilmesi ve bu sayede yükseköğretim programlarının kalitesinin geliştirilmesine ve kalite güvencesine önemli katkı sağlayan bir sistematik yaklaşım sunmaktadır. ETIS : İstanbul Aydin University Education & Training System Cyprus Aydin University ECTS Information Package ECTS Information Package European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) which was introduced by the European Council in 1989, within the framework of Erasmus, now part of the Life Long Learning Programme, is a student-centered credit system based on the student workload required to achieve the objectives of a programme specified in terms of learning outcomes and competences to be acquired. The implementation of ECTS has, since its introduction, has been found wide acceptance in the higher education systems across the European Countries and become a credit system and an indispensable tool supporting major aims of the Bologna Process and, thus, of European Higher Education Area as it makes teaching and learning in higher education more transparent across Europe and facilitates the recognition of all studies. The system allows for the transfer of learning experiences between different institutions, greater student mobility and more flexible routes to gain degrees. It also offers a systematic approach to curriculum design as well as quality assessment and improvement and, thus, quality assurance.